Parasti auto aprīkošana ar gāzes iekārtu aizņem 1-3 darba dienas
Ir divu veidu baloni – cilindra formas un toroidālie. Populārāki ir toroidālie baloni, kas tiek ierīkoti rezerves riteņa nišā.
cilindra tipa toroidalais
Moderna ceturtās paaudzes gāzes iekārtas cena ir robežās no 400 līdz 800 latiem atkarībā no a/m dzinēja tipa un cilindru skaita. Lai uzzinātu cenu Jūsu auto aprīkošanai ar auto gāzes iekārtu, piedāvājām izmantot mūsu jaunizveidoto sadaļu – „Uzzini cenu”
Īpašas prasmes, lai izmantotu gāzes iekārtas aprīkojumu automašīnā, nav nepieciešamas. Visas modernās iekārtas sistēmas ir pilnībā automatizētas. Automašīna vienmēr tiek iedarbināta, izmantojot benzīnu, kad reduktors ir sasilis līdz 40 grādiem, automašīna automātiski pārslēdzas uz gāzes režīmu. Arī situācijā kad Jums beigsies auto gāze, sistēma automātiski pārslēgsies uz benzīnu.
Latvijā ir aptuveni 150 Gāzes uzpildes stacijas (GUS) Atrodiet sev tuvāko izmantojot mūsu GUS karti
Gāzes iekārtas var ierīkot praktiski jebkurā automašīnā ar benzīna dzinēju
Patēriņš ar uzstādītu auto gāzes iekārtu pieaug aptuveni par 10-20%, maksimālā jauda, dzinējam darbojoties ar auto gāzi, samazinās par aptuveni 3-15%. Jaunākās paaudzes iekartām šie rādītāji ir praktiski tādi paši, kā braucot ar benzīnu!
Gāzes iekārtas drīkst uzstādīt tikai pie CSDD sertificētiem automašīnu pārbūvētājiem. Pēc iekārtas uzstādīšanas firmai jāizdod dokuments "Sērijveidā pārbūvēta transporta līdzekļa atbilstības apliecinājums". Ar to piecu dienu laikā jādodas uz tuvāko CSDD nodaļu, jāreģistrē pārbūve un jānomaina transportlīdzekļa reģistrācijas apliecība
Japānā ražotiem auto ir obligāti jāuzstāda papildus vārstu ligzdu, sēžu un cilindru eļļošanas sistēma. Eiropā ražotiem auto ir ieteicams.
Jā, tas ir iespējams, bet iegūtā ekonomija tuvu nav tik liela kā aprīkojot benzīna dzinējus. Tas tāpēc, ka auto gāze nespēj pilnībā aizstāt dīzeļdegvielu, tā kalpo tikai kā piedeva. Šādā variantā degvielas izmaksu ekonomija ir apmēram 10-20%. Pati par sevi iekārta ir komplicētāka un dārgāka, tāpēc uzstādīšana vieglā auto dīzeļdzinējam nav izdevīga! Šāds variants vairāk ir izdevīgs smagajiem auto – kravu pārvadātājiem, kur šis ekonomijas procents naudas izteiksmē jau ir daudz lielāks un uzstādīšanas izmaksas atpelnās daudz ātrāk.