Populārākie mīti par autogāzi


Auto gāze nav droša

Tā tas nav, jo gāzes tvertne iztur DAUDZ augstāku spiedienu, nekā benzīna bāka, vidēji 4. reizes lielāku spiedienu! Tamdēļ, mašīna būs jau nodegusi, kamēr auto gāzes tvertne būs tikai uzkarsusi. Turklāt tvertnei un sistēmai ir vairāku līmeņu drošības vārsti, kas kontrolē auto gāzes spiedienu sistēmā. Gāzes tvertnes tiek konstruētas atbilstoši Eiropas auto industrijas prasībām un tām tiek veikta stingra kvalitātes kontrole;

Zemāk var apskatīt video, kur uzskatāmi tiek apšaubīts šis mīts, testējot Auto gāzes tvertni pret aizdegšanos un triecienu.


   




Gāzes smaka salonā

Tas bija raksturīgi vecajām sistēmām ar sliktu blīvējumu, kas nenodrošināja pilnīgu hermētiskumu un ilglaicīgi pareizu degmaisījumu, deļ kā degviela pilnībā nesadega. Mūsdienu  iekārtām ši problēma ir pilnībā novērsta. Lielais skaits cilvēku, kas mūsdienās ir pārgājuši uz auto gāzi arī kalpo kā pierādījums tam, ka šis ir tikai mīts!


Auto gāze bojā motoru

Pats gāzes sadegšanas process notiek lēnāk nekā benzīnam, tas pazemina slodzi uz virzuļu grupu un kloķvārpstu, kā arī dzinējs strādā "mīkstāk". Vēl atšķirībā no benzīna, gāze no cilindra sieniņām nenoskalo eļļas plēvīti, tāpēc motora resurss palielinās un eļļas maiņas intervāls pagarinās. Kas saistās ar vārstu un vārstu sēžu bojājumiem, dzinējiem, kam ir šāda nepieciešamība papildus vēl tiek uzstādīta vārstu eļļošanas sistēma, kas novērš arī šo risku. Tāpēc bažām par to, ka auto gāze kādā veidā bojātu motoru – nav!


Auto gāze samazina motora jaudu

Mūsdienīgas auto gāzes iesmidzināšanas iekārtas nesamazina benzīna dzinēju jaudu, tām nav dzinēja ieplūdes sistēmu ierobežojošu elementu kā vecā tipa iekārtām ar gāzes jaucējiem, kas darbojās kā ieplūdes restriktori un samazināja dzinēja maksimālo jaudu. Pārslēdzot gāzes sistēmu benzīna režīmā, dzinējs joprojām darbosies ar pilnu atdevi. Tomēr maksimālā jauda, dzinējam darbojoties ar auto gāzi, samazinās par dažiem procentiem, tas izskaidrojams ar to, ka iesmidzinātā gāzveida degviela aizņem lielāku tilpumu nekā benzīns un "izspiež" lielāku ieplūstošā gaisa daļu, tādejādi, samazinoties gaisa daudzumam, samazinās efektīvi sadedzināmās degvielas daudzums. šo dažu procentu starpība dzīvē braucot praktiski nav jūtama.