Reitings

72 Patīk

Draudzīgākais autocentrs Oranž Garaž

Senču iela 2, Rīga

Kontakti

Adrese:
Senču iela 2, Rīga
Telefons:
67700880
Mob.telefons:
26006006
WWW:
http://www.oranzgaraz.lv

Īsumā

“OranžGaraž” draudzīgais Autocentrs pašā Rīgas centrā.

Par servisu

Mēs piedāvājam pilnu auto remonta darbu pakalpojumu klāstu. „Oranž Garaž” Autocentrs – droši un uzticami partneri auto pasaulē!

Pakalpojumi

Ģeometrijas korekcija, Ģeneratora diagnostika, remonts, Ātrumkārbas, remonts, Tūnings, Turbīnas diagnostika, remonts, Stūres iekārtas diagnostika, remonts, Stiklu pacēlāji, Signalizācija , Savirze-Izgāzuma regulēšana, Salona atjaunošana, remonts, Sajūga remonts, Riepu maiņa, balansēšana, Pretkorozijas apstrāde, Plastmasas detaļu remonts, Pirmspārdošanas sagatavošana, Piekares diagnostika, remonts, Metināšana, Lukturu regulēšana, Logu, stiklu maiņa, Krāsošana, Kondicionieru uzpildīšana un remonts, Izpūtēja maiņa, remonts, Iešprices diagnostika, remonts, Eļļas un filtru maiņa, Evakuatora pakalpojumi, Dīzelis: diagnostika, remonts, Dzesēšanas diagnostika, remonts, Bremzes: diagnostika, remonts, Audio uzstādīšana, Aizdedzes diagnostika, remonts.
Karte ielādējas...

Atrašanās vieta ir aptuvena un var atšķirties no realitātes.

Sazināties ar autoservisu

Dodies uz jautājumu sadaļu, lai uzdotu jautājumu visiem autoservisiem uzreiz!

Jautāt konkrēti šim autoservisam:

Ievadlauki ar * jāaizpilda obligāti.

Darba laiks

  • P9 - 19
  • O9 - 19
  • T9 - 19
  • C9 - 19
  • Pk9 - 19
  • S9 - 19
  • Sv-

Attēlu galerija

Video

Video ielādējas...

Auto zīmoli

VolvoVolkswagenVauxhallToyotaSuzukiSubaruSsang YongSmartSkodaSeatSaabRoverRenaultPontiacPlymouthPeugeotOpelNissanMitsubishiMiniMGMercuryMercedes BenzMazdaLincolnLand RoverLanciaLadaKIAJeepJaguarIsuzuHyundaiHondaGMCFordFiatDodgeDaimlerDaihatsuDaewooDaciaCitroënChryslerChevroletCadillacBMWAudiAlfa Romeo

Komentāri un atsauksmes par Draudzīgākais autocentrs Oranž Garaž

  • Guntis23.janv. 2013. 11:44

    Draudzīgs serviss

    Patīkama attieksme un laba atrašanās vieta.

  • Apkalpošana23.janv. 2013. 12:41

    Diennakts autoserviss Oranž Garaž

    Lai arī autoserviss strādā dienakti un 7 reizes nedēļā, ir ļoti problemātiski tikt. Lielā pieprasījuma pēc iesaku paplašināties. Klients var gaidīt, bet ja jāgaida atbilde 2 dienas vai vispār klienta automašīna tiks apskatīta, ir ļoti slikti.

  • Agnese23.janv. 2013. 15:01

    Sis ir mans autoserviss! Paldies

  • Dizzy23.janv. 2013. 21:02

    Pievienojos

    Normals serviss, vienigi dazreiz šis tas nav savests līdz galam kārtībā, bet galvenais kad attieksme laba. Tas Rīgā un Latvijā retums

  • Didzis24.janv. 2013. 09:20

    novērojums

    Pēc komentāriem izskatās, ka šeit ir palaista "slavināšanas kampaņa" apskatot tās pašas sūdzības.lv paveras pavisam cits skats...

  • kapello24.janv. 2013. 09:50

    secinājums

    Meistari nav labākie. Vaina bija vienā vadā pie ģeneratora, ko vajadzēja pielikt atpakaļ, bet ielika jaunu aķi. Saprotu - nopelnīt visiem gribas. :)

  • klients25.janv. 2013. 14:16

    Nekā laba tur nav

    Vairāk,par šo "unikālo" servisu ir dzirdēts tikkai un vienīgi sliktas atsauksmes.

  • Aigars Krūmis9.febr. 2013. 11:39

    Ko var ņemties

    Šajā servisā apkalpojos jau sen- uzņēmumā vairākas mašīnas- vienmēr viss ir bijis kārtībā- patīk, ka tur var gan saremontēt, gan ķīmisko uztaisīt. Esot krāsotava atvērusies, bet to vēl neesmu mēģinājis.

  • Barba-ra12.febr. 2013. 20:53

    +

    Shodien steidzigi vajadzeja ritoshajai daljai kko tur izdarit- pat nezinu ko, bet puishi visu saremonteeja atri un operatiivi! Laimiiga aizrulleeju majaas :-D

  • Klients26.marts 2013. 08:39

    Nav labi

    Neesmu apmierināts. Mainīja amortizatorus, vēlāk atklāju,ka salauztas salona plastmasas detaļas (arkas pārsegs). Man protams par to ne viena vārda un ej pēc tam skaidrojies.... Attieksme gan laba, kaut gan par diennakts servisu to nosaukt nevarētu, jo kad piebraucu pa nakti, tur bija tikai meistars, kas riepas piepumpēt mācēja, ne vairāk...!

  • Oranž Garaž 26.marts 2013. 13:33

    Risinājums

    Labdien, par šādiem gadījumiem- kad radušās neskaidrības vai sūdzības- būtu vēlams sazināties ar autoservisa atbildīgajām personām (servisa vadītāju). Visām problēmām ir atrodams risinājums. Visi mēdzam kļūdīties. Svarīgi ir- kā spējam atrisināt šīs radušās problēmas. Tādēļ gaidīsim Jūs ciemos- uz konstruktīvu sarunu un problēmas risinājumu. Mūsu servisa pamatmērķis ir- salabots auto un apmierināts klients. Oranž Garaž administrācija

  • Jānis10.maijs 2013. 09:33

    Nevienam neiesaku

    Iespējams, ka pa gadu kautkas ir mainījies, bet kad biju tur novērst kaut kādu klaboņu, samainīja pus piekari, klaboņa nepazuda un pēc tam bija pazudis stūres pastiprinātājs. Mehāniķi neviens neko nezināja un servisa vadītājs principā apvainoja mani krāpšanā, sakot, ka viņiem ik pa laikam gadās kāds, kurš pēc servisa apmeklējuma cenšās viņiem piešūt pirms tam jau esošu problēmu. Beigās vaina izrādījās stūres reikā. Turpat mainīja arī to, sākumā teica, ka tas būs 2 stundu darbs, mašīnu dabūju nākamajā dienā. Nebija uztaisīta savirze un neviens pat neieminējās, ka tas būtu jādara. Varbūt šobrīd kautkas ir mainījies, bet es vairs tur nekad nebraukšu un nevienam neiesaku.

  • Nekad22.jūl. 2013. 03:03

    Uzmanieties krāpnieki

    Aizvedu autiņu uz remontu, lai sataisa, bija problēmas ar stūri, autiņš gāja šķībi. Teica ka būs 35Ls, kad gāju pakaļ pateica 87Ls esot samainīts vēl kautkas, par šo maiņu mani neinformēja un es pat nezinu vai tiešām to vajadzēja mainīt un vai samainīja. iespējams ka 52Ls tāpat vien noslauca.

  • Pēteris30.okt. 2013. 13:31

    Neiesaku

    Neiesaku šo servisu - labojot vienu salauž citu un vēl papildus sakāpina cenas. Pēc remonta pie viņiem nepagāja necik ilgs laiks, kad viņu sadarīto bija jālabo citos servisos. Un vēl ļoti dīvaini, ka nevaru šo jauko servisu atrast sudzibas.lv - google atrod, bet nonākot sudzibas.lv rādās, ka visas sūdzības ir izdzēstas :(

  • Viesturs25.nov. 2013. 14:45

    Attieksme

    Iespējams, ka darbu kvalitāte un meistari ir ok, bet aizbraucot sajūta, it kā nevajadzētu klientus vai arī piedāvā pašam sameklēt detaļas, kaut kā nenopietni. Vairāk izskatās pēc garāžās, kur džeki prieka pēc ķīlē sev auto, kas arī nav slikti

  • Inga26.nov. 2013. 21:05

    Riepu maiņa

    Vakar biju iebraukusi nomainīt riepas šajā servisā. Par cik nebiju pierakstījusies, lūdzu puišiem lai nomaina bez rindas, ko arī viņi ātri un operatīvi izdarīja, plus vēl iedeva labu atlaidīti. Noteikti ieteikšu šo servisu saviem draugiem.

  • -> Ingai11.dec. 2013. 07:56

    Riepu maiņa

    Bez rindas un vēl atlaide, tad jau laikam īpaši garas kājas.... :) Normāli tirgu ja gribi extru tad par to maksā vismaz dubulti

  • Arvis18.dec. 2013. 23:29

    Nejēgas

    Draudzenei mainiju ziemas riepas pēc pieraksta, kur pa telefonu nosauca vienu cenu bet atbraucot citu, no 12ls uz 16ls! Tālāk kad uzliku R16, riepas bija netīras ar to smēri, plus prasiju vai ok-vai varu droši braukt ziemu-šie jā viss ok, a izbraucot 1m lidz vārtiem arkā ierāva jauno Pirelli gumiju un teica ka lai braucot tālāk,lai gan redzēja ka nedaudz sēdināt. Reali neatbild par dabu tas kantoris un puiši kas strādā ir pilnīgi zaļknābji!

  • Kalle26.dec. 2013. 22:11

    Naudas spiedēji

    Tā jau ir. Aizvedu automašīnu uz servisu, lai apmaina rādio - super darbu izdarija. Bet par pakalpojumu prasīja 15Ls. Es viņiem 5Ls iedevu, jo tas pat ilgu laiku neaizņēma. Bet naudu gan grib piedzīt. Tas ir tā pat kā par reklāmām un pakalpojumiem. Taisam arī automātiskās kārbas - kad pajautāju vai varētu apskatīties, jeb sataisīt man saka, atvainojiet, mēs šeit ar tādām lietām neņemamies. Nafig tā reklāma tad ir vajadzīga?

  • klients9.marts 2014. 23:05

    autoremons

    shajaa servisaa savirzes regulaacija atbilstosha nullei ar diegu uztaisiishu precizaak paldies par noeestajaam riepaam neiesaku nevienam bojaat savu auto shajaa servisaa!!!!04.01.2014 tad mana auto riepas bija jaunas tagad nelietojamas

  • KOnkurenti19.marts 2014. 11:28

    Palasiet!

    www.sudzibas.lv

  • Kris6.apr. 2014. 13:18

    Normals serviss

    Cilvēki reizēm uz servisu un paši isti nezin kas par vainu, un mehanikis nosaka vainu,ir kur ir pieredzejusi mehaniki,ir kur ir mazak pieredzejusi,bet ja vairakums sak uzskatit ka OranžGaražā nav labi,tad driz bus pasiem masinas jataisa,un punkts,jo servisa darbinieki ari ir tikai cilveeki,un vini reizem spej ieraudzit pa vel kadu vainu,ir gadijumi,kad uzreiz nespej noteikt,bet tamdel jau nav janoliek visi servisi...un kads ipasi jabrake,vai jaslave,jo cik cilveku,tik viedoklu,jo vienam patik mate,otram meita,tapat ar servisiem,vienam patik viena,otram otra..un pedeja laika ir dzirdeets,ka cilveki speciali kasoties ar mehanikiem,ka vinu vainas del kkas neiet,un ta,lai tamdel vinu masina tiktu sataisita par brivu..un ir bezkaunigi cilveki,kas ari negrib maksat...

  • "Meistari"23.maijs 2014. 10:16

    Diezin vai šo servisu varu kādam ieteikt, ja pat riepas uz diskiem neprot pareizi uzmontēt! Ja nezini ko nozīmē inner un outer, tad čābīgi :)

  • OranžGaraž vadītājs23.maijs 2014. 12:08

    Atbilde neapmierinātajam klientam par riepu maiņu

    Labdien. Lūgums sazināties ar mūsu autoservisu Jūsu problēmas risināšanai. Mēs noteikti varam rast risinājumu Jūsu problēmai. Ar cieņu OranžGaraž autoservisa vadītājs

    Šī komentētāja IP adrese ir tāda pati kā Oranž Garaž

  • Edss8.maijs 2014. 23:50

    CENAS!!!

    Cenas ir nepamatoti augstas! Pierakstījos uz nākamo dienu, j bremzēm gaiss bija ticis iekšā. Čalis tur maksimums pastrādāja 15 min, atgaisoja tikai aizmugurējo ratu, jo redz priekšējās skrūves nevar atskrūvēt un apgalvo, ka priekšā toč nav gaisa. Nu ok. Aizeju pie kases un šis prasa 11 ls, es prasu par ko? Tie atbild - problēmas konstatēšana 5 ls un 6 ls remonts, kaut problēmu pats jau biju viņiem pateicis un ar pirkstu parādījis... NEIESAKU NEVIENAM... Daži zaļi gurķi strādā un tas arī viss...

  • OranžGaraž vadītājs9.maijs 2014. 10:57

    Atbilde Edss un pārējiem

    Labdien. Pēdējā laikā esmu dzirdējis daudz apvainojumus un pārmetumus takā par mūsu autoservisu.Diemžēl daudzi neatbilst patiesībai, jo kā jau tie, kas tiešām ir bijuši mūsu autoservisā ir pamanijuši ka apkārtnē ir liels daudzums ar citiem auto servisiem. Tādēļ lūgums no manas puses būtu izvērtējiet savas sūdzības un apvainojumus cik viņi ir patiesi un nozīmīgi, pirms kādu apvainojat. Ja arī sūdzība atbilst patiesībai, tad vēlētos privāti ar Jums pārrunāt un atrisināt Jūsu sasāpējušo jautājumu. Mūsu autoservisā vienmēr var rast problēmu risinājumus arī Jūsu gadījumā Edss Ar cieņu OranžGaraž autoservisa vadītājs

  • Dāvis13.maijs 2014. 11:27

    Līdz šim tikai vislabākā pieredze

    Jau vairākas reizes vedu savu škodiņu uz OranžGaraž un vienmēr esmu bijis ļoti apmierināts. Lieliska, draudzīga attieksme, vienmēr visu ātri izdara - no rīta pirms darba atstāju un darba dienas beigās varu būt drošs ka varēšu braukt mājās. Pēdējā reizē bija ļoti aizņemti (ko varēja redzēt arī pēc autiņu skaita stāvvietā) līdz pat nākamajai nedēļai, bet tomēr atrada iespējas mani "iespiest" ātrāk.

  • Kundze labākos gados25.sept. 2014. 15:28

    Bezatbildīga attieksme

    Mainīju priekšējā riteņa gultni - cena pieauga pie saņemšanas - esot uzlikts labāks, bet par savirzes regulēšanu pat neieminējās. Rezultātā pēc nedēļas riepa pušu gan pie tam uz lauku ceļa un apkārtē nevienas mājas, bet mašīnā četras dāmas labākos gados. Riepu kaut kā nomainījām un līdz pilsētai lēnītēm tikām. Otrā rītā arī otra riepa pušu no stāvēšanas vien - saucu evakuatoru un pirku jaunas riepas, bet meistari man saka, ka savirze galīgi nenoregulēta. Vai tiešām grūti atvērt muti un pateikt, kas jāizdara pēc gultņa nomaiņas ja jau paši neprot izdarīt darbu līdz galam?

  • Max21.sept. 2014. 23:07

    Viens no sliktākajiem servisiem kurā esmu bijis!

    Aizbraucu nomainīt vārstu gumijas - muļķi iemeta iekšā vārstu, ņēma nost galvu. Salika visu kopā braucu - opā mašīna sāk karst! - braucu prasu kas notiek - šie izliekas ka neko nezin - pat neteica ka galvu ņēmuši nost! -beigās atzinās. Otrreiz paņēma labot savu kļūdu _ gaidīju mēnesi ilgāk - zvanu telefonu neceļ, mašīnas nav. Labi, kad otrreiz itkā salaboja saka ka viss tagad kartībā - galva pārbaudīta, blīve nomainīta- vēl papildus samaksu prasīja! (bet nekas nebija tā arī salabots)!. bja par savu kļūdu. Izbraucu - ATKAL MAŠĪNA KARST.! - IDIOTU SERVISS!!! Beigās pats padomāju un nopirku termostatu un citur nomainiju. ( OranžGaraž baudija termostatu teica ka tur nav vaina - Visur vainoja manu motoru un galvu). Izrādījās visa vaina bija termostatā!!!. JA GRIBAT SEV MURGU NEDĒĻU GARUMĀ BRAUCIET UN REMONTĒJIET ORANŽGARAŽ - un vēl viņu attieksme vienkārši debešķīga.Beigās pēc pusotra mēneša remonta - Dabūju savu mašīnu ar nebijušu defektu kuru viņi nemācēja salabot un vēl prasīja papildus samaksu par remontu.Es tur pat divriteni neuzticētu remontēt - jo vēl aizmirsīs pieskrūvēt bremzes! psc otrs sliktākais serviss aiz avtomir.lv krāpnieku kantora.( Tur man sakarsušai mašīnai gribēja liet aukstu ūdeni un teica ka galvas blīve jāmaina un remonts būs ap 200 ls bet izrādījās ka ventilators tikai nestrādāja( ņemot nost gāzes iekārtu vads nebija pielikts) un dačik kaļinovala bij jānomaina - remonta izmaksas bij 45 ls. IR CENAS STARPĪBA NE? Tā ka labāk padomājiet kam jūs uzticat labot savu auto...

  • Andrejs9.okt. 2014. 10:08

    Īpaši liels paldies

    Vēlos uzslavēt autoservisu „Oranž Garaž” un to darbiniekus. Mans darbs ir saistīts ar dažādu kravu pārvadāšanu. Bieži darbs notiek arī naktīs. Kādā reizē man bija jāpārved kāda labi zināma ofisa mēbeles uz citu atrašanās vietu, taču par nelaimi manam busiņam kaut kas saplīsa un es gandīz paliku uz ceļa ar pilnu mašīnu dažādu dārgu ofisa aprīkojumu, taču mani izglāba šis serviss, kurš strādā visu diennakti. Laipni un atsaucīgi darbinieki salaboja manu mašīnu neticamā ātrumā, neskatoties uz to, ka remonts norisinājās naktī. Tadā veidā es nepazaudēju lielu klientu un varēju laicīgi veikt savus darba pienākumus. Tiešām liels paldies „Oranž Garaž” meistariem par atsaucību un profesionalitāti.

  • Aleksandrs21.janv. 2015. 13:07

    Paņēma naudu par neko

    Sveicināti. Gribu uzrakstīt par savu pieredzi OranžGaraž servisā. Atbraucu pie viņiem lai ieregulētu gaismu, jo tā nebija ieregulēta, par ko es biju pārliecināts, jo ceļš vairs nebija tik labi redzams kā pirms TA. Kad atbraucu uz servisu, man pateica ka viss ir kārtībā un nekādu problēmu ar ieregulēšanu viņš neredz. Pēc tam, es pateicu ka ir arī problēmas ar luktura automatisko regulēšanu vienam lukturim (starp stavokļiem 0-I-II-II atkarībā no tā cik mašīna ir piekrauta). Meistars paskatījas un pateica ka ir sabojāts tas regulēšanas dzinējs un pateica ka OranžGaraž iegadās pēc nedeļas šo detaļu un piezvanīs par to saņēmšanu lai es atbrauktu un samainītu to. Par visu šo operāciju es samaksāju 7 EUR. Tātad, tas viss tika izdarīts 5 minūtēs (kopā ar detaļas noformējumu) un es uzzināju: - gaisma ir ieregulēta korekti - nestrādā regulēšanas dzinējs vienam lukturim. Pēc šī servisa apskates, nolēmu piebraukt pie blakus esošiem servisiem. Tur izstastīju to pašu problēmu. Tā, kā servisa cilvēkiem nebija speciālas aparatūras gaismas ieregulēšanai, viņi to sataisīja manuāli, auto novietojot preti garāža durvīm. Gaismu mazliet ieregulēja pie zemi. Un pēc tam arī apskatīja to regulēšanas dzinēju, kas it kā bija sabojāts kā man bija pateikts pie OranžGaraž bet izradījās ka dzinējs kaut kā pazaudēja to kontaktu (rozete nebija līdz galam savienota ar dzinēju). Kad to rozeti saslēdzam līdz galam, viss bija atkal labi. Tajā servisā no manis pat naudu negribēja ņemt, jo tā apskate arī bija apmērām 2-3 minūtes. Protams, es laimīgs samaksāju 3 EUR ar lielu pateicību, jo domāju kā remonts būs daudz dargāks. Tātad par secinājumiem. Oranžgaraž par divām problēmu risinājumiem, kas netika atrisinātas paņēma 7 EUR + nezinu cik daudz samaksātu arī par to jauno dzinēju (pieņēmu, ap 20 EUR). Bet visinteresātākais ir tas, ka es joprojām gaidu zvanu par detaļas saņemšanu no OranžGaraž servisa no oktobra mēneša, lai atbrauktu un samainītu to pret jauno. Līdz ar to, man ir tāda sajūta ka esmu nepamatoti apkrāpts. Protams, var būt meistars bija parāk aizņemts, vai to visu neredzēja..nu bet par tādu naudu bez jebkāda rezultāta no servisa izbraukt negribas. Līdz ar to domāju, ka šajā servisā vairs nebraukšu. P.S. atvainojos par savu latviešu valodu, tā nav mana dzimtā valoda.

  • Dainis17.marts 2015. 22:43

    Paldies par darbu!

    Lai gan ir par dārgu,bet atieksme ir ideāla,sūdzēties nevar,jo tomēr puiši raujās pa naktīm,un darbu izdara līdz galam. Paldies, tā turpiniet!

Ievadlauki ar * jāaizpilda obligāti.

Uzmanību! Komentāri, kas nākuši no vienādām IP adresēm, bet ar atšķirīgiem autoru vārdiem, tiek īpaši marķēti, lai novērstu lasītāju maldināšanu.